1. خانه
  2. پلاستوفوم بسته بندی قالبی سفارشی
  3. یونولیت پرکننده خودرویی
یونولیت فوم پرکننده خودرویی

یونولیت پرکننده خودرویی

طراحی یونولیت به عنوان قطعه مونتاژی یونولیت فوم پرکننده خودرویی طراحی شده به عنوان یونولیت بسته بندی و یا پلاستوفوم بسته بندی مورد استفاده قرار نمیگیرد. این یونولیت یا پلاستوفوم…

طراحی یونولیت به عنوان قطعه مونتاژی

یونولیت فوم پرکننده خودرویی طراحی شده به عنوان یونولیت بسته بندی و یا پلاستوفوم بسته بندی مورد استفاده قرار نمیگیرد. این یونولیت یا پلاستوفوم از نظر دقت ابعادی و کیفیت باید بسیار دقیق تر باشد. یونولیت و پلاستوفوم حاضر به عنوان قطعه در صنایع خودرو سازی کاربرد دارد و به همین جهت این یونولیت بسیار دقیق است و به دلیل مونتاژ شدن بر روی قطعه دیگر این یونولیت از دقت ابعادی بالایی برخوردار است.

یونولیت بسته بندی مناسب جزو اولویتهای ساخت فوم یونولیت بسته بندی توسط صبافوم میباشد.با توجه به تولید بسیار بالا قیمت تولید یونولیت بسته بندی بسیار مناسب و ارزان خواهد بود.

تضمین کیفیت و دقت تولید در محصولات صبافوم

کنترل کیفیت و تضمین کیفیت تولید یونولیت

با توجه به اینکه

یونولیت فوم پرکننده خودرویی

در محل استفاده به عنوان یونولیت بسته بندی مورد استفاده قرار نمیگیرد کنترلهای دقیقی در هنگام تحویلگیری بر روی آن انجام میپزیرد. معمولا این کنترل ها بر روی یونولیت بسته بندی اعمال نمیشود و کنترلهای ساده تری انجام میشود. در این پروسه صد درصد قطعات مورد بازبینی و کنترل قرار میگیرند و سپس برای مشتری ارسال میشوند.
با توجه به تولید انبوه این محصول و تیراژ بسیار بالا قیمت تولید یونولیت بسته بندی بسیار مناسب و ارزان خواهد بود و در رقابت با انواع دیگر بسته بندی نظیر کارتن و پلاستیک هم محافظت بیشتری دارد و هم قیمت مناسب تری خواهد داشت.

شاید شما دیدن این صفحات را نیز دوست داشته باشید…

فهرست