1. خانه
  2. پلاستوفوم بسته بندی سفارشی
  3. پلاستوفوم سری سینک
پلاستوفوم بسته بندی سینک

پلاستوفوم سری سینک

پلاستوفوم سری سینک جدید صبافوم با مقاومت بیشتر و طراحی زیباتر محافظت کامل در برابر ضربه و آسیب دیدگی سینک استیل آشپزخانه را فراهم میکند. مراقب لبه های تیز باشید…

پلاستوفوم سری سینک جدید صبافوم با مقاومت بیشتر و طراحی زیباتر محافظت کامل در برابر ضربه و آسیب دیدگی سینک استیل آشپزخانه را فراهم میکند.

مراقب لبه های تیز باشید

کد:0324

پلاستوفوم بسته بندی سینک
پلاستوفوم بسته بندی سینک

برای کالای خود شخصیت قائل شوید!

انبارش سینک به دلیل نامتقارن بودن آن کاری ناممکن مینماید.با استفاده از بسته بندی ( یونولیت ) پلاستوفوم سینک طراحی شده توسط صبافوم به دلیل تحمل وزن توسط قطعات دوسر سینک این مشکل کاملا مرتفع شده است.انبارش نیز به راحتی امکان پذیر خواهد بود.

پلاستوفوم بسته بندی سینک
فوم بسته بندی سینک
بسته بندی سینک طرح شده توسط طراح صبافوم برای اولین بار در سال ۱۳۸۹ برای شرکت استیل البرز به تولید رسیده است. ایده طراحی بر این پایه بوده است که محصول کاملا در داخل کارتن معلق بوده و لبه های تیز سینک استیل کاملا از ضربه های احتمالی در حمل و نقل محفوظ بماند.
بسته بندی کالای شما باعث ایجاد شخصیت برای کالای شما خواهد شد. اگر بسته بندی لوکس و زیبایی داشته باشید که کالای شما را از هر گزندی حفظ نماید.محصول شما در نظر خریدار نیز ارزشمندتر خواهد بود و حاضر به پرداخت.مبلغ بیشتری بابت خرید محصول شما نسبت به محصولات مشابه میباشد.
طبق مطالعات انجام گرفته توسط موسسه تحقیقات صنعتی آمریکا به ازای هر ۱ دلار هزینه.بیشتر برای بسته بندی فروش به میزان ۵ درصد در موارد مشابه افزایش یافته است.

شاید شما دیدن این صفحات را نیز دوست داشته باشید…

فهرست