1. خانه
  2. پلاستوفوم بسته بندی سفارشی
  3. فوم بسته بندی شیر شاوری
پلاستوفوم بسته بندی شیر ظرفشویی

فوم بسته بندی شیر شاوری

حمل مطمئن جلوگیری از وارد آمدن ضربه به قطعات شیر هدف اصلی طراحی بسته بندی شیر شاوری میباشد.حمل محصول با استفاده از بسته بندی پلاستوفوم ( یونولیت ) به دلیل تحمل…

حمل مطمئن

جلوگیری از وارد آمدن ضربه به قطعات شیر هدف اصلی طراحی بسته بندی شیر شاوری میباشد.حمل محصول با استفاده از بسته بندی پلاستوفوم ( یونولیت ) به دلیل تحمل وزن توسط قطعات بسته بندی و همچنین محافظت از محصول مطمئن انجام خواهد شد. با توجه به اینکه بیشتر صدمات وارد شده به شیرآلات بهداشتی در زمان حمل است.در این بسته بندی سعی شده تا قطعات مختلف با هم هیچ برخوردی نداشته باشند.

پلاستوفوم ( یونولیت ) بسته بندی شیر شاوری  به صورت عمومی برای شیر شاوری در طرحهای مختلف ساخته شده است.  پلاستوفوم ( یونولیت ) بسته بندی طرح شده  با حفظ کارایی جهت حفاظت از  شیر به طور کامل و با هدف جلوگیری از ضربه خوردن شیر با حداقل هزینه آماده شده است.

برای کالای خود شخصیت قایل شوید!

بسته بندی کالای شما باعث ایجاد شخصیت برای کالای شما خواهد شد. اگر بسته بندی لوکس و زیبایی داشته باشید که کالای شما را از هر گزندی حفظ نماید.محصول شما در نظر خریدار نیز ارزشمندتر خواهد بود.حاضر به پرداخت مبلغ بیشتری بابت خرید محصول شما نسبت به محصولات مشابه میباشد.
طبق مطالعات انجام گرفته توسط موسسه تحقیقات صنعتی آمریکا به ازای هر ۱ دلار هزینه بیشتر برای بسته بندی فروش کالای لوازم خانگی به میزان ۵ درصد در موارد مشابه افزایش یافته است.

شاید از نظر شما بسته بندی هزینه اضافی باشد اما از نظر مشتری شما متر ارزش گذاری کالای شماست

شاید شما دیدن این صفحات را نیز دوست داشته باشید…

فهرست